Andet

universitetsstuderende: hvad kan du lide ved dine klasser?

skørt

Gæst
Original plakat
24. maj 2003
Du er tydeligvis ikke golfspiller.
  • 3. september 2008
Jeg underviser i grafisk design på nogle få colleges i New England, og jeg prøver altid at finde ud af, hvad der virker, og hvad der ikke gør. Så jeg spekulerer på fra dem af jer i eller for nylig dimitterede fra college (ikke high school) - hvad elskede og hadede du særligt ved dine klasser, professorer osv.

For meget arbejde? ikke nok arbejde? over forberedt? under forberedt? kort foredrag? lange foredrag? prøvet at være sjov? prøvet at være seriøs? arrogant? for meget af en tøs?

Generelt kommer jeg rigtig godt ud af det med mine elever, men jeg prøver altid at blive bedre.

tak! OG

yrsonic død

2. juli 2007


  • 3. september 2008
Uddannet for et par måneder siden...

Kunne lide:

Forelæsninger fordelt i ppt eller pdf til at følge med i forelæsninger/prøvelæsning. (Jeg fandt det mest nyttigt i klasser, hvor disse ikke var altomfattende, det holdt mig motiveret til at deltage i undervisningen.)

Mulighed for en større (15+ siders) skriftlig opgave i stedet for midtvejs/afsluttende.

Der ude

19. december 2002
NYC
  • 3. september 2008
Jeg går på et lille (2300) college med klasser med klasser med 10-25 andre studerende, hvilket egner sig til klassediskussioner og lader professorerne fri til hjælp eller yderligere diskussion. Mine yndlingsprofessorer har altid tydeligvis haft ansvaret for klassen, men ikke arrogante bastards....Jeg har aldrig kunnet lide svage professorer, der bøjer sig efter den laveste fællesnævner i klassen, eller dem, der forsøger at skræmme lortet fra alle med talen 'hvis du går glip af én opgave, fejler du, hvis du går glip af undervisning, fejler du, hvis du kommer for sent, fejler du'. En lethjertet tilgang ser altid ud til at give bedre genklang.

Apple blæk

7. marts 2008
  • 3. september 2008
Jeg er endnu ikke færdiguddannet, men stadig:

Kedelige professorer, der er for seriøse og ingen vittigheder i klassen, er bestemt af!

Jeg havde nogle professorer, der altid forsøgte [og mislykkedes dybt] at foregive stemninger, der var fuldstændig modsat deres karakter, og oplevelsen var forfærdelig! Hele klassen blev kede af dem og mistede selvtillid!

Det er PATETISK at læse noter mellem en klasse, og vi ender med at gøre grin med proff og aldrig tage ham for seriøst!

Udtryk og accent er meget vigtigt! Monotoni får mig til at falde i søvn og dårlig accent drypper profs-billedet!

Til sidst..... Tillid er meget meget vigtigt! Hvis en professionel ikke har tillid til, hvad han/hun underviser, vil klassen ikke have nogen interesse i, hvad den professionelle forsøger at undervise!

Mine $2/100

r1ch4rd

til
5. august 2005
Manchester Storbritannien
  • 3. september 2008
Ægte entusiasme kan ikke slås. Når læreren elsker faget og elsker at undervise i det, så er det meget nemmere at lære. At være underforberedt er det værste, ikke at kende slidesene, fordi du ikke har set dem, siden du holdt den samme præsentation sidste år, er ikke godt. OG

yrsonic død

2. juli 2007
  • 3. september 2008
Bare for at tilføje noget andet. Det vigtigste for mig som studerende var at vide, at en professor bekymrede sig om de studerende.

7 på

9. november 2003
Kjole Rosa
  • 3. september 2008
Jeg havde en professor, der altid lavede opgaven med klassen. Indrømmet, at han var som en gud blandt myrer, men det var rart at vide, at han var der og gjorde arbejdet sammen med os.

Rhosfelt

15. august 2007
Jeg vil ikke voldtages :(
  • 3. september 2008
Jeg er sophomore næsten junior:

Jeg vil sige, prøv at sigte efter en middel mængde af alt, hvad du nævnte, kun hold en vis entusiasme omkring dit emne. Giv ikke FOR meget arbejde, for vi har andre klasser, men giv nok til at sikre, at de gør det, og karakter for færdiggørelse, så de har incitament til at gøre det!

Hav mødepunkter, så folk deltager i undervisningen.

Normalt er det rart at have noter i ppt eller pdf, bare hvis en elev går glip af timen, er det altid meget rart.

Prøv at være sjov, og hav sjove projekter for eleverne at lave, den bedste måde at lære på er at interagere med emnet. Giv altid en e-mail og opfordrer til at stille spørgsmål gennem det, hvis de er for generte til at gøre det i klassen.

Bare nogle forslag

northy124

18. november 2007
  • 3. september 2008
Jeg kan godt lide, at de varer en time, og jeg har kun 4 om dagen, studerer business BTW.

Edit: Mine klasser har også velformede piger. D

da2005pizimp

30. januar 2006
Gilbert, AZ
  • 3. september 2008
Jeg kan godt lide det faktum, at jeg kun tager lette timer for nu, og at læreren er fantastisk. N

nakamuramori2

14. august 2008
  • 3. september 2008
jeg kan godt lide online klasser. du behøver ikke at være til stede i klassen, og du kan også se foredraget når som helst, du ønsker det.

Skeptisk skriv

macrumors Ivy Bridge
29. juli 2008
Den Fjerne Horisont
  • 4. september 2008
Den bedste lærer, jeg havde på college, var en fremragende offentlig taler, vittig, indsigtsfuld, velformuleret, lidenskabelig - han kunne gøre emnet levende, og hans entusiasme var smittende. Personligt var han imødekommende og anstændig og stillede sig let til rådighed for eleverne.

Intellektuelt havde han evnen til at få dig til at se gammelt materiale på en helt ny måde, at få dig til at tænke på måder, du aldrig havde overvejet; han var så god, han fik dig til at føle dig beæret og privilegeret over at deltage i hans klasse, og i slutningen af ​​timen gjorde han altid et punkt for at takke eleverne for at deltage. Udover at åbne mit sind for mange nye kanaler, var han også en fantastisk rollemodel som lærer.

Skål N

nakamuramori2

14. august 2008
  • 4. september 2008
Scepticalscribe sagde: Den bedste lærer, jeg havde på college, var en fremragende offentlig taler, vittig, indsigtsfuld, velformuleret, lidenskabelig - han kunne gøre emnet levende, og hans entusiasme var smittende. Personligt var han imødekommende og anstændig og stillede sig let til rådighed for eleverne.

Intellektuelt havde han evnen til at få dig til at se gammelt materiale på en helt ny måde, at få dig til at tænke på måder, du aldrig havde overvejet; han var så god, han fik dig til at føle dig beæret og privilegeret over at deltage i hans klasse, og i slutningen af ​​timen gjorde han altid et punkt for at takke eleverne for at deltage. Udover at åbne mit sind for mange nye kanaler, var han også en fantastisk rollemodel som lærer.

Skål

hvilket fag underviste han i?

dukebound85

17. juli 2005
5045 fod over havets overflade
  • 4. september 2008
min yndlingsprofessor var cool af forskellige årsager

1) insisterede på, at vi kaldte ham John, ikke Dr. sådan og sådan ligesom andre fyre, der gerne vil høre den titel

2) gjorde det til et punkt at kende ALLES navn. dette var den første for mig

3) interesserede sig for vores liv

4) meget tilgængelig i form af kontortimer og hjælp generelt, gav sit cellenummer og sådan

5) gjorde klassen meget udfordrende

kurset var et kandidatkursus i maskinteknik og var en af ​​de hårdeste klasser, jeg nogensinde har taget

Jeg har ikke megen respekt for lærere, der har nemme timer, da jeg betaler for at blive udfordret og lære nyt materiale

bare mine tanker



på bagsiden var den klasse, jeg hadede mest, på grund af læreren. klassen var materialevidenskab mit yngre år, og vi havde en gæsteprofessor

fyren var fuldstændig inkompetent. han fortalte os, at ligningerne i bogen var forkerte og fortalte os, at hvis vi brugte dem, ville vi blive lagt til kaj. sagde også, at en række forskellige begreber præsenteret i bogen var forkerte.

det blev så slemt, fordi han var så arrogant en røv, at vi var nødt til at tale med afdelingslederen samt den faste prof, der underviste i materialer. Det, der endte med at ske, var, at den almindelige prof sad i timen og lyttede til foredraget og udfordrede efterfølgende forelæsningen. det er overflødigt at sige, at den besøgende prof blev fjernet, og vi blev hovedsageligt undervist af en MEGET dygtig GTA, som havde 30 års brancheerfaring

ph0rk

22. oktober 2003
SWVA
  • 4. september 2008
Apple Ink sagde: At læse noter mellem en klasse er PATETISK, og vi ender med at gøre grin med professoren og aldrig nogensinde tage ham for seriøst!

Ikke sikker på præcis, hvad du mener med dette, men dine professorer er nødt til at se noterne igennem engang. De har ikke et semester værd af materiale til 1-4 klasser i deres hoveder. En god lærer ændrer deres materiale fra år til år, så de alligevel forbliver aktuelle.

Jeg gør meget ud af at komme tidligt til undervisningen, og jeg bladrer gennem de diskussionsspørgsmål, jeg har skrevet ned fra tidligere på dagen og noterer muligvis flere ned - jeg er der primært for at stille spørgsmål, som eleverne har inden undervisningen, men jeg vil være forbandet, hvis jeg bare står der og stirrer på væggen i ti minutter.

Det er dog dumt at læse fra noter mekanisk i klassen - fordel bare noterne og lad dem læse dem på deres egen tid. C

Oprør

11. juli 2008
  • 4. september 2008
Jeg skiftede fra et meget højt rangeret ingeniørprogram ved University of Illinois i Urbana-Champaign til et ret skørt program ved University of Connecticut, og den største forskel, jeg bemærkede, er, at UConn-professorer har en tendens til at 'baby' studerende. De er mere tilbøjelige til at gøre undtagelser og bøje sig baglæns for at imødekomme eleverne, i stedet for at lade os selv finde ud af det. Det bremser mærkbart tempoet i klasseværelset. Nogle gange vil vi spilde en hel periode på at lave eksempler på problemer, fordi nogle børn ikke får det - latterligt, hvis du spørger mig. Jeg fik en UConn-professor til at flytte en eksamen i en klasse med ~80 studerende, bare fordi nogle få børn havde en fysikeksamen samme dag. Det ville aldrig være sket på UIUC. At være retfærdig er vigtigt, men jeg tror, ​​det er vigtigt også at være streng og opmuntre til selvhjulpenhed. R

rhsgolfer33

til
6. januar 2006
  • 4. september 2008
Jeg er tilbøjelig til at nyde klasser med diskussion. En middel mængde arbejde er rart (jeg vil gerne blive udfordret, men jeg har 4-6 andre klasser, og det er ikke sandsynligt, at det vil ske at læse 300 sider pr. klasse. Generelt laver vi 1-2 kapitler om ugen i de fleste klasser I har taget, hvilket svarer til 40-80 sider af en lærebog om ugen. Engelskundervisning, især litteratur, kan dog kræve meget mere læsning, jeg tror, ​​at Kate Choppin har en tendens til at være lettere at læse end Managerial Accounting Vol. 1). Jeg foretrækker finaler, der enten er et projekt, et essay eller er med hjem (med eller uden en i klassen del), ikke-kumulative finaler er også de bedste (hvis du allerede har givet os 2 midtveje, hvorfor føler du så behovet at teste os på det samme materiale igen, ud over eventuelt nyt materiale?). En god standard 90%-92%=A- og 93%-100%=A er helt klart værdsat. Jeg hader det, når en professor mener, at deres klasse er 'bedre' end 99% af de andre kurser og gør karakterskalaen sværere: 88%-92%=B+, wtf? Brug blot den skala, som de andre professorer i dit institut bruger. Også, hvis din klasse/disciplin ikke egner sig til essayskrivning, så lad os venligst ikke skrive et essay for helvede, det spilder kun vores tid og din tid. Jeg nyder også, når min professor er begejstret for materialet! Hvis du er interesseret i det, er jeg meget mere tilbøjelig til at følge din begejstring. Jeg kan også godt lide det, når en professor tilskynder til forskellige synspunkter (bare fordi du hælder en vej politisk/socialt/hvad end det betyder, betyder det ikke, at jeg gør det, og hvis jeg ikke gør det, betyder det ikke, at jeg er 'forkert'). Bedømmer faktisk lektier for færdiggørelse! Jeg hader at aflevere arbejde, som jeg har fuldført, og få samme karakter som den slaske derovre, der bare satte skriblerier på papiret. Nu betyder det ikke, at man skal bedømme lektier for nøjagtigheden, de fleste elever vil tage fejl, og det er fint, karakter efter indsats, når det kommer til lektier. Gennemgå også lektieproblemer i klassen og kom med eksempler, det hjælper meget! Det er også fantastisk at gemme eksempler på tidligere projekter, nogle gange, når vi får tildelt et projekt, har vi ingen anelse om, hvor vi skal starte, og eksempler hjælper. Undgå gruppeprojekter, der er ikke noget, der er mere hårdtarbejdende studerende hader end at få deres karakter bundet til en slacker, der bliver sat i deres gruppe. Det er et par ting, jeg har fundet ud af, at jeg godt kan lide ved mine klasser

Apple blæk

7. marts 2008
  • 4. september 2008
ph0rk sagde: Ikke sikker på præcis, hvad du mener med dette, men dine professorer er nødt til at se noterne igennem engang. De har ikke et semester værd af materiale til 1-4 klasser i deres hoveder. En god lærer ændrer deres materiale fra år til år, så de alligevel forbliver aktuelle.

Jeg gør meget ud af at komme tidligt til undervisningen, og jeg bladrer gennem de diskussionsspørgsmål, jeg har skrevet ned fra tidligere på dagen og noterer muligvis flere ned - jeg er der primært for at stille spørgsmål, som eleverne har inden undervisningen, men jeg vil være forbandet, hvis jeg bare står der og stirrer på væggen i ti minutter.

Det er dog dumt at læse fra noter mekanisk i klassen - fordel bare noterne og lad dem læse dem på deres egen tid.

Nej, hvad jeg mener er, at en professionel forklarer i en rytme og så pludselig bryder ud... for at kigge i sine noter, mens han går en tur i klassen og lader eleverne bestemme deres aftener og så efter 5-10 minutter... kommer pludselig tilbage fra graven og genoptager undervisningen!

Ja... nogle gør det, mens nogle fordeler deres noter på forhånd og kun forklarer... nogle deler deres noter ud efter timen! B

BoingoBongo

27. april 2008
  • 4. september 2008
Diskussioner er bestemt meget bedre end strenge foredrag. De tvinger alle til at deltage, og informationen ser ud til virkelig at 'holde fast'.

Jeg kan virkelig ikke lide PowerPoint-foredrag. Jeg ved godt, at nogle gange skal de bruges, men vær venlig, for Guds kærlighed, gør det unikt og interessant. Jeg kan ikke tage endnu et diasshow med information kopieret/indsat i en grundlæggende skabelon fyldt med stavefejl. Amatør time.

Skeptisk skriv

macrumors Ivy Bridge
29. juli 2008
Den Fjerne Horisont
  • 5. september 2008
nakamuramori2 sagde: hvilket emne underviste han i?

Moderne historie; Jeg har altid elsket historie, men han gjorde det helt medrivende. Du har altid ønsket at høre, hvad han ville sige om emnet for dagens klasse.

Skål

Apple blæk

7. marts 2008
  • 5. september 2008
Scepticalscribe sagde: Moderne historie; Jeg har altid elsket historie, men han gjorde det helt medrivende. Du har altid ønsket at høre, hvad han ville sige om emnet for dagens klasse.

Skål

Jeg havde engang en professor, der underviste i historie! Hun var omkring 50 og meget er... rask, men jeg har aldrig set nogen undervise i historie på den måde, og jeg blev simpelthen forelsket i emnet! Hun var bare fantastisk og forklarede alle forviklinger med sådan storsind, at hele klassen bare lyttede! Det var en fantastisk oplevelse!

Skeptisk skriv

macrumors Ivy Bridge
29. juli 2008
Den Fjerne Horisont
  • 6. september 2008
Apple Ink sagde: Jeg er endnu ikke færdiguddannet, men stadig:

Kedelige professorer, der er for seriøse og ingen vittigheder i klassen, er bestemt af!

Det er PATETISK at læse noter mellem en klasse, og vi ender med at gøre grin med proff og aldrig tage ham for seriøst!

Udtryk og accent er meget vigtigt! Monotoni får mig til at falde i søvn og dårlig accent drypper profs-billedet!

Til sidst..... Tillid er meget meget vigtigt! Hvis en professionel ikke har tillid til, hvad han/hun underviser, vil klassen ikke have nogen interesse i, hvad den professionelle forsøger at undervise!

Mine $2/100

Tillid, viden, vid og empati er alle vigtige, aftalt, men akademikere ansættes normalt på grundlag af deres forskning, deres publikationer, (i nyere tid) den form for finansiering, de er i stand til at tiltrække; i sandhed, og trist at fortælle, kommer undervisningsevner nederst på listen, når de ansætter, og det er enormt ærgerligt, fordi det er, hvad eleverne husker. Husk dog, at den ufuldkomne person foran dig normalt er en specialist inden for deres område; desværre, ret ofte, inkluderer dette ikke en evne til at undervise - eller 'optræde' - foran en klasse. Hvis du får dette i en lærer, er det en kæmpe bonus.

Jeg havde engang en professor, som var den mest dejlige, anstændige og humane person på fakultetet. Han var en berømt lærd, uendelig generøs med sin tid, sin opmuntring, sin støtte; senere, da jeg underviste under ham, lærte jeg at værdsætte hans intellektuelle og menneskelige egenskaber. Han talte seks sprog flydende, men var desværre ikke i stand til at undervise i nogen af ​​dem. Han led foran store grupper (men klarede sig godt i små gruppesituationer, hvor eleverne værdsatte hans viden og engagerede sig med ham.)

BTW, jeg er uenig i din kommentar om at læse noter mellem klasserne. Taler af erfaring, så bærer du ikke rundt på hver eneste detalje i dit hoved fra år til år; du skal genopfriske din hukommelse, og at læse noter mellem klasserne er præcis måden at gøre det på.

richardjames sagde: Ægte entusiasme kan ikke slås. Når læreren elsker faget og elsker at undervise i det, så er det meget nemmere at lære. At være underforberedt er det værste, ikke at kende slidesene, fordi du ikke har set dem, siden du holdt den samme præsentation sidste år, er ikke godt.

Ja, helt enig.

Rhosfelt sagde: Jeg er sophomore næsten junior:


Hav mødepunkter, så folk deltager i undervisningen.

Normalt er det rart at have noter i ppt eller pdf, bare hvis en elev går glip af timen, er det altid meget rart.

Prøv at være sjov, og hav sjove projekter for eleverne at lave, den bedste måde at lære på er at interagere med emnet. Giv altid en e-mail og opfordrer til at stille spørgsmål gennem det, hvis de er for generte til at gøre det i klassen.

Bare nogle forslag

Genoptagelse er universitetsstuderende universitetsstuderende, og jeg fortæller dem, at jeg er en betalt lærer, ikke en politibetjent. De er store drenge og piger; det er op til dem at deltage, at have valg er en del af at være voksen. Jeg har sjældent deltagerpoint, medmindre det er politikken på det sted, jeg arbejder for.

Re noter, andre plakater foragter lærere, der læser fra noter; som studerende gjorde jeg også. Jeg ville aldrig give noter ud - for det første har mine forelæsninger en tendens til at være punktopstillinger og tilføjede kommentarer, som jeg taler rundt og tilføjer til - det meste af det er fuldstændig uscriptet (men ikke uplanlagt). Det er i hvert fald meningen, at de skal læse originale kilder, og de har tutorials og kontortid til at stille spørgsmål. Helt enig for at opmuntre spørgsmål og diskussioner og latter; en god atmosfære gør underværker.

ph0rk sagde: Ikke sikker på præcis, hvad du mener med dette, men dine professorer er nødt til at se noterne igennem engang. De har ikke et semester værd af materiale til 1-4 klasser i deres hoveder. En god lærer ændrer deres materiale fra år til år, så de alligevel forbliver aktuelle.

Jeg gør meget ud af at komme tidligt til undervisningen, og jeg bladrer gennem de diskussionsspørgsmål, jeg har skrevet ned fra tidligere på dagen og noterer muligvis flere ned - jeg er der primært for at stille spørgsmål, som eleverne har inden undervisningen, men jeg vil være forbandet, hvis jeg bare står der og stirrer på væggen i ti minutter.

Det er dog dumt at læse fra noter mekanisk i klassen - fordel bare noterne og lad dem læse dem på deres egen tid.

Er stort set enig i dette. Til AppleInk om fremragende historielærere, den fyr, jeg ærede som lærer, fik os også til at tie, lyttende; nogle gange holdt jeg op med at skrive, lagde min kuglepen ned og lyttede bare. Det var en rejse værd at tage. Og ja, han havde noter, som han konsulterede nogle gange, mens han snakkede og gik i timen.
Skål

ravenvii

17. marts 2004
Melenkurion Skyweir
  • 6. september 2008
Scepticalscribe sagde: Moderne historie; Jeg har altid elsket historie, men han gjorde det helt medrivende. Du har altid ønsket at høre, hvad han ville sige om emnet for dagens klasse.

Skål

Ja, jeg havde en professor ligesom denne.

Og gæt hvad, han er også historieprofessor! Heh.

Lige nu er alle mine klasser dårlige.*

*Jeg går på jurastudiet.

Skeptisk skriv

macrumors Ivy Bridge
29. juli 2008
Den Fjerne Horisont
  • 6. september 2008
ravenvii sagde: Ja, jeg havde en professor ligesom denne.

Og gæt hvad, han er også historieprofessor! Heh.

Lige nu er alle mine klasser dårlige.*

*Jeg går på jurastudiet.

Jurastudiet bør ikke suge; materialet alene er i nogle af tilfældene sjovt, og en god lærer burde kunne løbe med det og gøre det gribende. (Jeg studerede jura i et par år, og jeg er enig i, at de fleste af lærerne var absolut forfærdelige. Jeg kunne aldrig forstå, hvorfor dette skulle være så givet, at noget af den materielle retspraksis - var overbevisende, og nogle af principperne fascinerende. Helt bortset fra dystre og uinteresserede lærere, havde det også en tendens til at tiltrække drevne, voldsomt ambitiøse og ret humorløse studerende, i hvert fald efter min erfaring. Historie - i hvert fald på college - har en tendens til at tiltrække ret gode lærere og studerende, der gerne vil lære ' ting', hvilket også gør dem interessante. Måske er jeg forudindtaget, fordi jeg opgav jura og blev historielærer.)
Skål