Fora

Leder efter meninger om 40 vs 44 på mit håndled

40 eller 44 mm

  • 40

    Stemmer:19 73,1 %
  • 44

    Stemmer:7 26,9 %

  • Samlede vælgere
TIL

antonmedstorta

Original plakat
17. oktober 2018
  • 17. oktober 2018
Hej,

Jeg er ved at bestille mit første Apple Watch, og jeg ved, at dette kan være tråd 100, der spørger om meninger om håndledsstørrelse vs urstørrelse, men her går. Nedenfor er et par billeder fra i går, hvor jeg prøvede de forskellige størrelser. Jeg har også inkluderet et billede af det almindelige ur, jeg har på i øjeblikket. Det er omtrent samme højde som 44 mm Apple Watch, og jeg kan meget godt lide størrelsen på det, men da det er cirkulært ser det selvfølgelig lidt mindre ud generelt. Mit håndled er omkring 160 mm rundt.

40 mm





44 mm





Nuværende ur:

Newtons æble

Suspenderet
12. april 2014


Jacksonville, Florida
  • 17. oktober 2018
Vælg, hvad DU kan lide, og bekymre dig ikke om, hvad andre tænker!
Reaktioner:Mr.C, hologram og antonmedstorta TIL

antonmedstorta

Original plakat
17. oktober 2018
  • 17. oktober 2018
Newtons Apple sagde: Vælg, hvad DU kan lide, og bekymre dig ikke om, hvad andre synes!
Jeg ved godt, at jeg burde (og tak for opmuntringen), men jeg har så svært ved selv at beslutte mig for, hvad jeg bedst kan lide i øjeblikket.

ubarmhjertig magt

12. juli 2016
  • 17. oktober 2018
antonmedstorta sagde: Hej,

Jeg er ved at bestille mit første Apple Watch, og jeg ved, at dette kan være tråd 100, der spørger om meninger om håndledsstørrelse vs urstørrelse, men her går. Nedenfor er et par billeder fra i går, hvor jeg prøvede de forskellige størrelser. Jeg har også inkluderet et billede af det almindelige ur, jeg har på i øjeblikket. Det er omtrent samme højde som 44 mm Apple Watch, og jeg kan meget godt lide størrelsen på det, men da det er cirkulært ser det selvfølgelig lidt mindre ud generelt. Mit håndled er omkring 160 mm rundt.

40 mm





44 mm





Nuværende ur:


Jeg vil sige, at de 40 millimeter ser mere passende ud på dit håndled, da de 44 mm ser noget større ud.
Reaktioner:antonmedstorta H

han ser

29. august 2013
  • 17. oktober 2018
Relentless Power sagde: Jeg vil sige, at 40 millimeter ser mere passende ud på dit håndled, da 44 mm ser noget større ud.

ditto
Reaktioner:antonmedstorta

iPhysicist

9. november 2009
Dresden
  • 17. oktober 2018
40'eren ser mindre ud end 44'eren. Hvad fik dig til at beslutte dig for at købe dit nuværende ur? Måske gå derfra.
Reaktioner:antonmedstorta TIL

antonmedstorta

Original plakat
17. oktober 2018
  • 17. oktober 2018
iPhysicist sagde: 40'eren ser mindre ud end 44'eren. Hvad fik dig til at beslutte dig for at købe dit nuværende ur? Måske gå derfra.
Nå, for at være helt ærlig målte jeg ikke mit håndled, før jeg købte mit nuværende ur. Jeg bestilte den online uden en tilpasningsproces og kunne tilfældigvis lide størrelsen på den. Hvis Apple Watch var cirkulært, ville 44 i højden sandsynligvis have været en no brainer for mig på dette tidspunkt. Men det faktum, at det er firkantet, gør denne beslutning meget sværere efter min mening. M

Mr. Blacky

31. juli 2016
Østrig
  • 17. oktober 2018
Ingen fornærmelse, men 44 mm og dit nuværende ur ser absolut sjove ud på dit håndled. Reaktioner:turbineflyver og antonmedstorta

tromboneaholic

Suspenderet
9. juni 2004
Clearwater, FL
  • 17. oktober 2018
antonmedstorta sagde: Hej,

Jeg er ved at bestille mit første Apple Watch, og jeg ved, at dette kan være tråd 100, der spørger om meninger om håndledsstørrelse vs urstørrelse, men her går. Nedenfor er et par billeder fra i går, hvor jeg prøvede de forskellige størrelser. Jeg har også inkluderet et billede af det almindelige ur, jeg har på i øjeblikket. Det er omtrent samme højde som 44 mm Apple Watch, og jeg kan meget godt lide størrelsen på det, men da det er cirkulært ser det selvfølgelig lidt mindre ud generelt. Mit håndled er omkring 160 mm rundt.

40 mm





44 mm





Nuværende ur:

Jeg foretrækker, hvad end du gør, medmindre det er det nuværende ur.
Reaktioner:Newtons Apple og antonmedstorta

scriptkitten

11. juli 2007
  • 17. oktober 2018
størrelsen 44 er så meget mere nyttig. Jeg gik fra en 42 til en 44, og det er en game changer.
Reaktioner:antonmedstorta H

hologram

til
12. maj 2007
  • 17. oktober 2018
Alle har deres egen mening. Her er min: Hvis 44'eren er lettere at se og arbejde med, så tag den. Hvis ikke, så få 40. Hvis du er mere bekymret for udseende end funktionalitet, skal du ikke anskaffe dig et smart ur, du vil ikke være tilfreds med nogen af ​​dem. Du vil altid tro, at du har truffet det forkerte valg.
Reaktioner:antonmedstorta

Bazooka-joe

12. februar 2012
Swindon, England
  • 17. oktober 2018
Jeg tror, ​​40 mm for dig. De 44 mm ser bare ud til at hænge lidt over vores håndled.
Reaktioner:turbineflyver og antonmedstorta TIL

antonmedstorta

Original plakat
17. oktober 2018
  • 17. oktober 2018
tromboneaholic sagde: Jeg foretrækker, hvad end du gør, medmindre det er det nuværende ur.
Haha, tak!
[doublepost=1539784356][/doublepost]
hologram sagde: Alle har deres egen mening. Her er min: Hvis 44'eren er lettere at se og arbejde med, så tag den. Hvis ikke, så få 40. Hvis du er mere bekymret for udseende end funktionalitet, skal du ikke anskaffe dig et smart ur, du vil ikke være tilfreds med nogen af ​​dem. Du vil altid tro, at du har truffet det forkerte valg.
Tak, det er et godt råd!
[doublepost=1539784477][/doublepost]
Mr.Blacky sagde: Ingen fornærmelse, men 44 mm og dit nuværende ur ser absolut sjove ud på dit håndled. Reaktioner:tromboneaholic

turbinevandflyver

19. april 2008
  • 17. oktober 2018
40 mm helt sikkert - Ser så meget mere proportional ud og som om det 'hører til der'

staggerlee41

25. september 2017
Pittsburgh, PA
  • 17. oktober 2018
40 mm er en tidløs størrelse, når det kommer til traditionelle ure. En mere moderne tilgang til dimensionering er 42-46 mm rækkevidde.
Jeg er enig med andre, der har sagt det, det kommer ned til, om du værdsætter håndleddets tilstedeværelse frem for funktionalitet eller omvendt. Meget interessante valg fra Apple i år med hensyn til etuistørrelser, da jeg tror, ​​at begge kan være et solidt valg for mænd eller kvinder afhængigt af dine præferencer og specifikke anvendelsesmuligheder.

Det 2. skud af 44'eren viser en lidt anderledes vinkel end det samme tiltænkte 2. skud af 40'eren, og jeg synes, det får det til at se større ud. Ved at sammenligne de første billeder af hver, ser de virkelig ikke så meget anderledes ud for mig.

Hvilken synger for dig? Det er den jeg synes du skal gå med og bekymre dig ikke om hvad VI synes Reaktioner:hologram

staggerlee41

25. september 2017
Pittsburgh, PA
  • 17. oktober 2018
Jeg mener, det er 2 mm, det er på ingen måde den store forskel. Her er et skud af en 42 mm til side en 44. Med hensyn til håndleddets tilstedeværelse er forskellen minimal, HVIS endda mærkbar, når den bæres. Skærmstørrelsen er åbenbart større.

Som en sidebemærkning vil jeg tilbyde dette. Min håndledsstørrelse er 8 1/4 og den slankere profil på AW4 giver mig mere plads mellem mit håndled og uret. Jeg bruger det næstsidste hul på sportsbåndet, og med 44'eren er det mærkbart mere behageligt som følge af ændringerne i kabinettets dimensioner. For perspektiv føles det 3. hul fra enden på 44'eren nu som det 2. hul fra enden på 42'eren.

Hvis Apple nu ændrede kassestørrelsen til noget i retning af f.eks. 50 mm eller mere, ville jeg måske købe en kommentar til klovneuret, men selv det er subjektivt baseret på håndledsstørrelsen og individets størrelse. Udover hvis du kan lide det, hvem bekymrer sig om hvad andre tænker.

Vedhæftede filer

  • Se medieelement ' href='tmp/attachments/img_0770-jpg.795855/' > IMG_0770.jpg'file-meta '> 306,8 KB · Visninger: 298
Sidst redigeret: 17. oktober 2018
Reaktioner:Newtons æble C

hjørneudgang

11. september 2014
  • 17. oktober 2018
Jeg fik lige min 44mm fra UPS i går. Få 44 mm. Lettere at læse med et blik, ikoner er større. Havde en S2 42mm før, og den nye større skærm gør en stor forskel imo.

Og jeg ville have den billigste version. Jeg har lige bestilt supcase (amazon) til S4, og selvom du ikke har nogen interesse i det, er eftermarkedets urbånd derude lige så gode som det, Apple tilbyder og så meget billigere. Du kan bestille et hvilket som helst af de bånd, der er beregnet til 42 mm, og de passer uden problemer, så mange års bånd på markedet vil passe.
Reaktioner:Newtons æble H

hipsheik

27. februar 2008
  • 17. oktober 2018
tromboneaholic sagde: At folk har forskellige størrelser håndled?

Det ser ikke ud til, at håndledsstørrelsen er den eneste faktor. Knoglestruktur og håndstørrelse spiller formentlig en stor rolle.

Gad vide om dette vil spille ud som telefonerne. Vi har alle købt ind i disse iPhone plus og indser så efter 6 måneders ejerskab, at de er alt for store til at slæbe rundt fra dag til dag uden en mandetaske.

staggerlee41

25. september 2017
Pittsburgh, PA
  • 17. oktober 2018
hipsheik sagde: Det ser ikke ud til, at håndledsstørrelsen er den eneste faktor. Knoglestruktur og håndstørrelse spiller formentlig en stor rolle.

Gad vide om dette vil spille ud som telefonerne. Vi har alle købt ind i disse iPhone plus og indser så efter 6 måneders ejerskab, at de er alt for store til at slæbe rundt fra dag til dag uden en mandetaske.

Med hensyn til telefonstørrelse er jeg respektfuldt uenig. Jeg har ikke brug for en mandetaske og finder den ikke for stor til at have med rundt hele dagen. Faktisk var jeg i sidste uge til en arbejdskonference og fik omkring 10.000 skridt hver dag i løbet af 5 dage. Jeg bar TO telefoner, hvoraf den ene var 8+. Min arbejdstelefon er en 7, jeg havde intet valg der. Hvis jeg får et valg, vil jeg holde mig til telefoner i + størrelse. Vi har dog alle ret til vores egne meninger, så brug det, der virker bedst for dig. Jeg er taknemmelig for, at vi alle har gode muligheder. Sidst redigeret: 17. oktober 2018
Reaktioner:tromboneaholic og PiratP M

Mr. Blacky

31. juli 2016
Østrig
  • 17. oktober 2018
hipsheik sagde: Nogen sagde, at 44 mm ligner en klovneur .

Måske vil dette udspille sig som phablets. Alle lo, da de først kom ud, og nu har alle en.

Men lige nu ser det ud til, at nogen tog en stor skærm og spændte den fast til deres håndled. Får dig til at spekulere på, hvad jeg tænkte på. .
Den ser helt fin ud, hvis du har håndleddet til at have den på. Det gør OP desværre ikke (det gør jeg heller ikke, men jeg ville heller aldrig bære en 44mm)