Andet

Billeder taget med din iPhone 1 (Original iPhone, 2g, la la la)

SPNarwhal

Original plakat
22. april 2009
illinois
  • 4. april 2012
Den første iPhone. (3g og derover ikke tilladt.)

Hvis du har en Flickr, er du velkommen til at deltage i min iPhone 1-gruppe og tilføje til puljen.

http://www.flickr.com/groups/1807589@N22/


6170016377_cebbe5fb0d_b.jpg

hobby racer

27. august 2010


  • 4. april 2012
SPNarwhal sagde: Den første iPhone. (3g og derover ikke tilladt.)

Hvis du har en Flickr, er du velkommen til at deltage i min iPhone 1-gruppe og tilføje til puljen.

http://www.flickr.com/groups/1807589@N22/


Billede

Klik for at udvide...



1o7uc9.jpg

SPNarwhal

Original plakat
22. april 2009
illinois
  • 4. april 2012
hobby racer sagde:

Billede Klik for at udvide...

Wow, hej! TIL

AdrianK

19. februar 2011
  • 4. april 2012
God ide.

IMG_0060.jpg

Roessnakhan

16. september 2007
ABQ
  • 4. april 2012
Jeg har kun et par stykker, som jeg stadig har svævende rundt omkring. Her er nogle fra Chatsworth House, da jeg var i Storbritannien.

Vedhæftede filer

  • Se medieelement ' href='tmp/attachments/img_0006_2-jpg.334190/' > IMG_0006_2.jpg'file-meta'> 1 MB · Visninger: 696
  • Se medieelement ' href='tmp/attachments/img_0041_2-jpg.334191/' > IMG_0041_2.jpg'file-meta '> 1.001 KB · Visninger: 422

aawil

18. maj 2008
  • 17. april 2012
Tog dette med den originale iPhone og Pano app.

Vedhæftede filer

  • Se medieelementet ' href='tmp/attachments/img_0265-jpg.336255/' > IMG_0265.jpg'file-meta '> 513,1 KB · Visninger: 583
D

Ødelægger alt

28. februar 2012
Forenede Stater
  • 17. april 2012
Hvilken slags kamera er der i iPhone 1? Disse billeder ser flotte ud!! 9

9367942

Annulleret
16. maj 2010
  • 18. april 2012
Destroysall sagde: Hvilken slags kamera er der i iPhone 1? Disse billeder ser flotte ud!! Klik for at udvide...

iPhone 1 havde et lille 2 megapixel kamera uden justerbar fokus, og faktisk på det tidspunkt, hvor den originale iPhone kom ud, var kameraet en af ​​de faktorer, der er blevet kritiseret mest ved det, fordi der allerede var andre telefoner med bedre kamerakvalitet tilgængelige på markedet.

Men som det senere viste sig, var iPhone revolutionerende på mange måder, da iPhone-kameraet startede en helt ny trend inden for fotografi, der blev ikonisk med årene og viste, at det ikke er et spørgsmål om selve kameraet, men om at tage fantastiske billeder. fotografens øje og have dit kamera klar ved fingerspidserne lige i tide til at fange øjeblikket. Det er grunden til, at det originale iPhone-kamera har fremmet udviklingen af ​​en ny trend kaldet 'iPhoneography', der giver skabelsen af ​​fantastiske billeder med noget så almindeligt som en telefon, du har i lommen. Dette er også grunden til, at iPhone-kameraet har forbedret sig gennem årene og nu har nået en fantastisk professionel kvalitet med 4S-modellen.

Men alligevel betragtes iPhone 1-kameraet i dag som en vigtig ting, fordi det var det første, der startede denne trend, mens det beholdt en slags 'retro'-følelse. og jeg tror, ​​det er derfor, vi i dag nyder at samle og se på billeder taget med en 5 år gammel telefon. Sidst redigeret: 18. april 2012 H

hafr

21. september 2011
  • 18. april 2012
Gibsonsoup sagde: iPhone 1 havde et lille 2 megapixel kamera uden justerbar fokus, og faktisk på det tidspunkt, hvor den originale iPhone kom ud, var kameraet en af ​​de faktorer, der er blevet kritiseret mest ved det, fordi der var andre telefoner med bedre kamera kvalitet, der allerede er tilgængelig på markedet.

Men som det senere viste sig, var iPhone revolutionerende på mange måder, da iPhone-kameraet startede en helt ny trend inden for fotografi, der blev ikonisk med årene og viste, at det ikke er et spørgsmål om selve kameraet, men om at tage fantastiske billeder. fotografens øje og have dit kamera klar ved fingerspidserne lige i tide til at fange øjeblikket. Det er grunden til, at det originale iPhone-kamera har fremmet udviklingen af ​​en ny trend kaldet 'iPhoneography', der giver skabelsen af ​​fantastiske billeder med noget så almindeligt som en telefon, du har i lommen. Dette er også grunden til, at iPhone-kameraet har forbedret sig gennem årene og nu har nået en fantastisk professionel kvalitet med 4S-modellen.

Men alligevel, iPhone 1-kameraet betragtes i dag som en vigtig ting, fordi det var det første, der startede denne trend, mens det beholdt en slags 'retro' smag. og jeg tror, ​​det er derfor, vi i dag nyder at samle og se på billeder taget med en 5 år gammel telefon. Klik for at udvide...

Jeg har altid troet, at det mere skyldtes, hvor nemt det var at tage et billede og uploade det til Flickr, Facebook og så videre end at have 'kameraet lige ved hånden', der gjorde iPhone-fotografering så stor. Jeg tog ikke flere billeder med min originale iPhone, end jeg gjorde med den Nokia, jeg havde før, men jeg nød virkelig at se på dem og uploade dem mere med iPhone. 9

9367942

Annulleret
16. maj 2010
  • 18. april 2012
Hafr sagde: Jeg har altid troet, at det mere skyldtes, hvor nemt det var at tage et billede og uploade det til Flickr, Facebook og så videre end at have 'kameraet lige ved hånden', der gjorde iPhone-fotografering så stor. Jeg tog ikke flere billeder med min originale iPhone, end jeg gjorde med den Nokia, jeg havde før, men jeg nød virkelig at se på dem og uploade dem mere med iPhone. Klik for at udvide...

helt sikkert, at delingsevnen var med til at øge iPhone-fotograferingen, men jeg talte mere fra et fotografs synspunkt, og for mig har jeg ejet mange andre telefoner før iPhone, men jeg har aldrig overvejet at bruge dem som et kreativt værktøj, mens iPhone gav mig denne mulighed. Jeg har taget nogle virkelig interessante billeder med det, som jeg aldrig ville have, selvom det var muligt, før jeg havde en iPhone. Men igen, jeg taler åbenbart ud fra et fotografisk og kunstnerisk synspunkt. hver mobiltelefon er velegnet til at tage et billede af din fulde kammerat til en fest og lægge det op på facebook

SPNarwhal

Original plakat
22. april 2009
illinois
  • 18. april 2012
Jeg kan egentlig bare godt lide kvaliteten af ​​en iPhone 1. Den er ret forfærdelig, men den giver den et bestemt udseende, som jeg synes er rigtig flot. Det er næsten som at bruge et gammelt digitalkamera, før de for alvor begyndte at sætte gang i teknologien, og nu er de super sprøde. Næsten som film, på en måde, når det ikke bliver perfekt. Giver det mere en realistisk følelse, snarere end blot et foto og en kunstform. Den måde, det slører alt sammen på, kan jeg bare godt lide det. Jeg ved ikke hvorfor, realistisk set er et foto af super høj kvalitet smukt og tiltalende at se på, men den lave kvalitet får det næsten til at virke som et maleri frem for et fotografi.

Jeg forsøger dog ikke at give en undskyldning for, at iPhone 1 har et forfærdeligt kamera, og jeg tvivler på, at det var det, Apple forsøgte at gøre. De skulle have udgivet et bedre kamera, hvis de var i stand til det, de siger, at de kun kan lide at frigive de bedste og bruge de højeste ende ting, men konkurrencens kamera var af bedre kvalitet, havde højst sandsynligt fokus og havde sikkert endda en blitz. Men jeg er glad for, at det var forfærdeligt. Så kommer dette igen fra en, der synes, at NES-grafikken ser bedre ud end Xbox360.

Det er derfor, jeg kun tillader iPhone 1s i dette, men iPhone 3 og nyere er for høj kvalitet, kan lige så godt tilføje dem til fotografietråden, jeg lavede før. H

hafr

21. september 2011
  • 18. april 2012
Gibsonsoup sagde: godt nok, delingsevnen havde sin rolle i at øge iPhone-fotograferingen, men jeg talte mere fra et fotografs synspunkt, og for mig har jeg ejet en masse andre telefoner før iPhone, men jeg har aldrig overvejet bruge dem som et kreativt værktøj, mens iPhone gav mig denne mulighed. Jeg har taget nogle virkelig interessante billeder med det, som jeg aldrig ville have, selvom det var muligt, før jeg havde en iPhone. Men igen, jeg taler åbenbart ud fra et fotografisk og kunstnerisk synspunkt. hver mobiltelefon er velegnet til at tage et billede af din fulde kammerat til en fest og lægge det op på facebook Klik for at udvide...

På hvilken måde var iPhone bedre egnet end nogen anden mobiltelefon med kamera i et fotografisk og kunstnerisk synspunkt?

Dette er, hvad du sagde: 'at vise, at for at tage fantastiske billeder er det ikke et spørgsmål om selve kameraet, men om fotografens øje og at have dit kamera klar ved hånden lige i tide til at fange øjeblikket.'

Så det handler ikke om kvaliteten af ​​kameraet. Andre kameratelefoner havde øjeblikkelig adgang til kameraet, mens en iPhone skulle låses op og derefter have kamera-appen fundet og åbnet, så iPhone er ikke mere 'ved hånden' end andre telefoner, men det stik modsatte. Dette efterlader den person, der tager billederne, som den eneste faktor, og det har slet ikke noget med iPhone at gøre. Så du kan se hvorfor jeg er nysgerrig. Har du glemt noget, eller mangler jeg noget åbenlyst? 9

9367942

Annulleret
16. maj 2010
  • 18. april 2012
Hafr sagde: På hvilken måde var iPhone bedre egnet end nogen anden mobiltelefon med kamera i et fotografisk og kunstnerisk synspunkt?

Dette er, hvad du sagde: 'at vise, at for at tage fantastiske billeder er det ikke et spørgsmål om selve kameraet, men om fotografens øje og at have dit kamera klar ved hånden lige i tide til at fange øjeblikket.'

Så det handler ikke om kvaliteten af ​​kameraet. Andre kameratelefoner havde øjeblikkelig adgang til kameraet, mens en iPhone skulle låses op og derefter have kamera-appen fundet og åbnet, så iPhone er ikke mere 'ved hånden' end andre telefoner, men det stik modsatte. Dette efterlader den person, der tager billederne, som den eneste faktor, og det har slet ikke noget med iPhone at gøre. Så du kan se hvorfor jeg er nysgerrig. Har du glemt noget, eller mangler jeg noget åbenlyst? Klik for at udvide...

Nej, du har fuldstændig ret.
Det handler aldrig om kameraet. Et godt billede kommer altid fra en fantastisk fotograf, uanset hvilket kamera du optager med.

Jeg tror, ​​at den merværdi, som iPhonen bragte, netop var brugerfladen og det faktum, at ved at være en simpel og pæn skærm, du holder i hænderne, understreger iPhonen selve billedet og reducerer processen med at skabe et billede til netop dig og billedet. (og iPhone 1 gjorde dette særligt godt, fordi hele processen bestod i at trykke på en knap, ingen fokusering, ingen indstillinger, ingen interface-forstyrrelser) det er kun dig og det billede, du vil tage. du komponerer og skyder. Jeg tror, ​​at dette er grunden til, at iPhone er bedre egnet end nogen anden mobiltelefon med et kamera i et fotografisk og kunstnerisk synspunkt.
Og det er også derfor, det betyder så meget på en ikonisk måde. Det er ligesom polaroid... sikkert, der hvor andre kameraer, sikker på, at hvert kamera kan tage et godt billede, men det handler kun om den følelse, det har.

Det er derfor, der er så meget i iPhoneografi-trenden, og derfor nyder vi at se billeder taget med en gammel iPhone. det handler om den følelse, de har. og jeg tror, ​​at SPNarwhal, der startede denne tråd, godt beskrev denne følelse i sin tidligere kommentar. D

Ødelægger alt

28. februar 2012
Forenede Stater
  • 19. april 2012
Gibsonsoup sagde: Nej, du har fuldstændig ret.
Det handler aldrig om kameraet. Et godt billede kommer altid fra en fantastisk fotograf, uanset hvilket kamera du optager med.

Jeg tror, ​​at den merværdi, som iPhonen bragte, netop var brugerfladen og det faktum, at ved at være en simpel og pæn skærm, du holder i hænderne, understreger iPhonen selve billedet og reducerer processen med at skabe et billede til netop dig og billedet. (og iPhone 1 gjorde dette særligt godt, fordi hele processen bestod i at trykke på en knap, ingen fokusering, ingen indstillinger, ingen interface-forstyrrelser) det er kun dig og det billede, du vil tage. du komponerer og skyder. Jeg tror, ​​at dette er grunden til, at iPhone er bedre egnet end nogen anden mobiltelefon med et kamera i et fotografisk og kunstnerisk synspunkt.
Og det er også derfor, det betyder så meget på en ikonisk måde. Det er ligesom polaroid... sikkert, der hvor andre kameraer, sikker på, at hvert kamera kan tage et godt billede, men det handler kun om den følelse, det har.

Det er derfor, der er så meget i iPhoneografi-trenden, og derfor nyder vi at se billeder taget med en gammel iPhone. det handler om den følelse, de har. og jeg tror, ​​at SPNarwhal, der startede denne tråd, godt beskrev denne følelse i sin tidligere kommentar. Klik for at udvide...

Godt sagt. Jeg er helt enig. Jeg har den gamle Samsung BEHOLD fra T-Mobile, som jeg bruger i øjeblikket (har ikke taget springet til en smartphone endnu), men jeg er til fotografering sammen med video. Min telefon har et 5 MP AutoFocus-kamera, og det kan gøre underværker, hvis du ved hvordan (tjek bare min Flickr). Jeg har taget dårlige billeder med den, men det er måske bare min skyld. Jeg er virkelig interesseret i en iPhone (enhver model), men jeg kan godt lide udseendet af både 4S og den originale iPhone. Anede ikke, at den originale iPhone kunne tage fantastiske billeder. Tak for infoen, gutter! Sidst redigeret: 19. april 2012