Fora

Køber Pas på! Newegg Refurbs!

Bueskydende

Original plakat
12. december 2010
Texas
  • 9. august 2013
1. Jeg bestilte en MBP 15 tommer slutningen af ​​2011-model til $1079, den har AMD Radeon HD6750M 512MB VRAM, 4GB RAM, 500GB HDD. MD318LL/A-R
2. Da den ankom, frøs den bærbare computer ved sin første opstart, indrømmet, at jeg tænkte, at 'det måtte være software'
3. Efter en ren installation af Mountain Lion frøs MBP'en stadig.
4. Installeret G.SKILL 8GB (2 x 4GB) DDR3 1333 (PC3 10666) hukommelse til Apple Model FA-10666CL9D-8GBSQ i håb om at løse problemer
5. Frysning fortsætter stadig, når MBP er under høj belastning, eller efter at være vågnet fra søvn
6. Deaktiverer automatisk grafisk skift og får dårlig batterilevetid, men frysning under belastning sker sjældnere
7. Frysning under belastning fortsætter, og bærbar computer fryser, hver gang jeg vågner fra dvale, hvilket kræver en hård afbrydelse (hold PW-knappen nede)
8. Kørte Apple Hardware Diagnostics på hurtige og gennemtænkte indstillinger (første indstilling tog 4 min 28 sek) (anden indstilling tog over 45 min)
9. Ingen problemer fundet på Apple Hardware Diagnostics
10. Jeg kører fix hardware tilladelser osv., stadig rodet og fungerer ikke korrekt
12. Ring til Newegg og Rep fortæller mig, at jeg skal prøve en anden HDD eller returnere bærbar computer til UDSKIFTNING, ingen refusion tilbydes, da det er en Refurb (*** My Life)
13. Jeg går til Fry's og køber en Corsair SSD, den var dyr, men jeg installerede Mountain Lion efter formatering osv.
14. Bærbar computer er hurtigere, men efter at være vågnet fra dvale, er MBP'en frosset, og fans starter hårdt og stopper ikke, på trods af at den bærbare computer ikke er varm nogen steder (mit hus er på 72 grader Fahrenheit)
15. Jeg opretter 'erstatnings-RMA' til min forfærdelse, da Newegg sandsynligvis vil sende mig en anden 'falskt hævdet Apple Certified Refurb'

Det er nu det 'sjove' sker. Min Refurb iMac er en sen 2012-model (LIGT FRA APPLE.COM), med 24 GB RAM, 1 TB HDD, GTX 675MX osv., og den har INGEN PROBLEMER overhovedet.

SÅ HVORDAN SLIPPER NEWEGG VÆK MED AT 'HAVDE', DER ER APPLE CERTIFICEREDE REFURS?! NEWEGG REP FORTALTE MIG, NEWEGG FÅR, DE ER TILBUD TIL 'U-NAVNTE FORHANDLERE/LEVERANDØRER'. WTF!

Virkelig?

KØBER PAS PÅ. GØR IKKE, køb Newegg's refurbs. Lad os nu se, hvor fuked up den anden renovering er, da jeg ikke kan få en refusion.

Jeg får skrevet alt ud for at sætte på BBB, Ripoff-rapporter og andre steder. Jeg har givet Newegg næsten 10.000 dollars til en forretning, min virksomhed får de dele, Mac'er osv. fra Newegg, routere, RAM, HDD osv. fra Newegg. Aldrig igen.

Glemte jeg at nævne, at jeg skal betale returfragten ud af lommen? Selvom jeg har betalt for fragt...

Endnu en gang, køber Pas på Newegg H

hulspiller

8. oktober 2011


  • 9. august 2013
Fil tilbageførsel med dit cc-firma.

Ledgem

18. januar 2008
Hawaii, USA
  • 10. august 2013
Så du køber et renoveret produkt fra Apple, har ikke problemer, og køber derefter et renoveret problem fra NewEgg, har et problem og går ud fra, at NewEggs renoverede produkter på en eller anden måde ikke er det? Hvad er det for et ræsonnement?

Hvis produktet virkelig er Apple-certificeret, bør det have et års garanti fra Apple. Prøvede du overhovedet at tage den til en Apple-butik til diagnose? G

Gaidin43

18. september 2012
  • 10. august 2013
Newegg er et forfærdeligt firma med en dårlig returpolitik. De sviner kunden til enhver tid, de kan. Læs BBB anmeldelser om nogle af de lyssky tricks, de har trukket på individuelle og samarbejdende forbrugere.

lagisibuk

25. juni 2013
  • 10. august 2013
Jeg er uenig i dette udsagn.
Din uheldige kan ikke beskrive det samlede newegg.

En dag, når du køber et nyt produkt fra apple og får det samme problem, hvad tænker du så? Hehehe

Mit spørgsmål: er newegg-staten, at du er macbook, et refurb-produkt?

robvas

29. april 2009
BRUG
  • 10. august 2013
Jeg køber aldrig open-box fra NewEgg, du laver bare deres RMA-test for dem

GoCubsGo

19. februar 2005
  • 10. august 2013
hollowplayer sagde: Indsend tilbageførslen til dit cc-firma. Klik for at udvide...
Returner produktet først. Du kan ikke indgive en tilbageførsel, hvis du er i besiddelse af varen, og virksomheden tilbød erstatning.
Ledgem sagde: Så du køber et renoveret produkt fra Apple, har ikke problemer, og køber derefter et renoveret problem fra NewEgg, har et problem og antager, at NewEggs renoverede produkter på en eller anden måde ikke er det? Hvad er det for et ræsonnement?

Hvis produktet virkelig er Apple-certificeret, bør det have et års garanti fra Apple. Prøvede du overhovedet at tage den til en Apple-butik til diagnose? Klik for at udvide...

Det her. Jeg forstår ikke hvorfor du ikke tog til Apple. S

svinge147

12. januar 2013
  • 10. august 2013
NewEgg er ikke en autoriseret Apple-forhandler. Ingen af ​​de Mac-maskiner, NewEgg sælger, er beskrevet som 'Apple-certificerede' på deres hjemmeside. Ydermere har de alle en begrænset returpolitik for kun erstatning og en 30 dages garanti på reparation (hvilket lyder som om det er leveret af NewEgg og ikke Apple)

Når alt er sagt, bør du nok ikke købe Mac'er fra NewEgg. Men på samme tid var de heller ikke ligefrem uoprettelige med hensyn til, hvad de sælger, eller deres returpolitik. B

bkmvincent

11. april 2012
  • 10. august 2013
Det faktum, at du erklærede dig selv, at du har givet dem 10.000 dollars til en forretning, ophæver på en måde din pointe. Det er klart, at de har været en god leverandør for dig indtil dette tidspunkt, og pludselig bare fordi du får et dårligt æg (undskyld ordspillet), ser du fuldstændig bort fra virksomhedens historie?

Jeg har været kunde hos dem i næsten ti år, og jeg kan virkelig ikke huske et tilfælde, hvor jeg blev snydt af dem. Måske er jeg bare heldig, men jeg har svært ved at tro i betragtning af, hvor mange mennesker, jeg taler med, har en lignende oplevelse. Indrømmet, jeg har aldrig købt et Apple-produkt hos dem, men hvad er meningen med det? Måske medmindre du bruger en andens affiliate-link eller noget.

Men jeg er ked af at høre om dit problem med renoveringen. At skulle fejlfinde hardware er ikke sjovt, især når du forventer, at det virker. C

c1phr

8. januar 2011
  • 10. august 2013
Jeg har været Newegg-kunde i årevis nu, men mine seneste få transaktioner med dem er endt med mig mindre end glad. Jeg har mindst én ven, som jeg kender, som også har haft en knap så god oplevelse med dem. Amazon hele vejen for mig fra nu af.

Bueskydende

Original plakat
12. december 2010
Texas
  • 10. august 2013
swerve147 sagde: NewEgg er ikke en autoriseret Apple-forhandler. Ingen af ​​de Mac-maskiner, NewEgg sælger, er beskrevet som 'Apple-certificerede' på deres hjemmeside. Ydermere har de alle en begrænset returpolitik for kun erstatning og en 30 dages garanti på reparation (hvilket lyder som om det er leveret af NewEgg og ikke Apple)

Når alt er sagt, bør du nok ikke købe Mac'er fra NewEgg. Men på samme tid var de heller ikke ligefrem uoprettelige med hensyn til, hvad de sælger, eller deres returpolitik. Klik for at udvide...

'Ingen af ​​de Mac-maskiner, NewEgg sælger, er beskrevet som 'Apple-certificerede' på deres hjemmeside.' Det er ikke sandt. Se skærmbillederne. Desuden hævder de, at Apple giver 90 dages garanti på de renoveringer, Newegg sælger (se skærmbillede), men det er ikke sandt. Jeg tog MBP til Apple Store og ringede til Apple Care to gange. Begge gange over telefonen fortalte enten HDD eller logikkort, og fik at vide, at min MBP IKKE har nogen garanti med Apple. Apple Store Genius sagde Logic Board $300 minimum reparation osv. På min oprindelige ordre var det $1079, og derefter $99 for en 1 års hardwaregaranti gennem Newegg. Hvad irriterer mig over, at MBP'en var rodet til at begynde med, og jeg kunne få en anden rodet enhed. Hver gang jeg sidder fast, betaler jeg omkring $20-$30 i returfragt og underskriftskrævede gebyrer. Det er slet ikke fair, især for en langsigtet kunde. Derfor er jeg ked af det. Ud fra din logik burde jeg nok komme over det.

En anden ting Newegg lyver om:

Garanti
Begrænset garantiperiode (dele): 90 dage
Begrænset garantiperiode (arbejdskraft): 90 dage
Fabrikantens kontaktoplysninger
Producentens produktside
Internet side: http://www.apple.com/
Supporttelefon: 1-800-275-2273
Support hjemmeside
Se andre produkter fra Apple
Returpolitikker
Denne vare er dækket af Newegg.com's begrænsede returpolitik for kun erstatning.

Returnering for refusion inden: kan ikke refunderes
Returnering til ombytning inden for: 30 dage

der er ikke æblegaranti.

Vedhæftede filer

  • Se medieemne ' href='tmp/attachments/screen-shot-2013-08-10-at-2-26-29-pm-png.427760/' > Skærmbillede 2013-08-10 kl. 14.26.29.png'file-meta'> 698,5 KB · Visninger: 385
  • Se medieelement ' href='tmp/attachments/screen-shot-2013-08-10-at-2-26-38-pm-png.427761/' > Skærmbillede 2013-08-10 kl. 14.26.38.png'file-meta'> 33,1 KB · Visninger: 2.620
  • Se medieelement ' href='tmp/attachments/screen-shot-2013-08-10-at-2-26-44-pm-png.427762/' > Skærmbillede 2013-08-10 kl. 14.26.44.png'file-meta'> 351,4 KB · Visninger: 363
  • Se medieelement ' href='tmp/attachments/screen-shot-2013-08-10-at-2-28-07-pm-png.427763/' > Skærmbillede 2013-08-10 kl. 14.28.07.png'file-meta'> 514,3 KB · Visninger: 388
  • Se medieelement ' href='tmp/attachments/screen-shot-2013-08-10-at-2-33-08-pm-png.427764/' > Skærmbillede 2013-08-10 kl. 14.33.08.png'file-meta'> 48,4 KB · Visninger: 321

Bueskydende

Original plakat
12. december 2010
Texas
  • 10. august 2013
GoCubsGo sagde: Returner produktet først. Du kan ikke indgive en tilbageførsel, hvis du er i besiddelse af varen, og virksomheden tilbød erstatning.


Det her. Jeg forstår ikke, hvorfor du ikke tog til Apple. Klik for at udvide...

Fordi jeg dumt troede, at jeg fik en god handel, koster en MBP 15 tommer slutningen af ​​2011-model i Apple Refurb-butik omkring $1499-$1699, men denne hos Newegg var $1079. Jeg forstår prisforskellen nu, men det gjorde jeg ikke før. Misinformation, som Newegg gav mig (også kendt som løgne), fik mig til at tro, at jeg fik et godt tilbud, med en 90 dages Apple-garanti og et produkt, der var en certificeret Apple Refurb (se skærmbilleder i andet indlæg).

----------

lagisibuk sagde: Jeg er uenig i denne udtalelse.
Din uheldige kan ikke beskrive det samlede newegg.

En dag, når du køber et nyt produkt fra apple og får det samme problem, hvad tænker du så? Hehehe

Mit spørgsmål: er newegg-staten, at du er macbook, et refurb-produkt? Klik for at udvide...

Nå Newegg sagde, at dette er en certificeret Apple Refurb, se andet indlæg for skærmbilleder fra http://www.newegg.com/Apple-Store/PromotionStore/ID-32

Jeg troede, jeg fik en god handel. S

svinge147

12. januar 2013
  • 10. august 2013
Vampire5003 sagde: 'Ingen af ​​de Mac-maskiner, NewEgg sælger, er beskrevet som 'Apple-certificerede' på deres hjemmeside.' Det er ikke sandt. Se skærmbillederne. Klik for at udvide...

Hellige... min oprigtige undskyldning, at reklamere for produkterne som 'Apple Certified Refurbished Products' er absolut uærligt. Det så jeg bestemt ikke i starten. Jeg håber, du giver dem helvede til det her.

Bueskydende

Original plakat
12. december 2010
Texas
  • 10. august 2013
swerve147 sagde: Hellig... min oprigtige undskyldning, at reklamere for produkterne som 'Apple Certified Refurbished Products' er absolut uærligt. Det så jeg bestemt ikke i starten. Jeg håber, du giver dem helvede til det her. Klik for at udvide...

Bare rolig, jeg var også lidt hård. Neweggs kundesupport er lukket lige nu, men på mandag ringer jeg og klager. ELLER

gammel-wiz

26. april 2008
West Suburban Boston Ma
  • 10. august 2013
Jeg troede kun Apple solgte deres egne renoveringer; Jeg vidste ikke, at de solgte dem i løs vægt til tredjepartsforhandlere. Jeg ville i hvert fald ikke købe en renovering fra andre end Apple, men så stoler jeg alligevel ikke på tredjepartssælgere som MacMall eller NewEgg.

Bueskydende

Original plakat
12. december 2010
Texas
  • 10. august 2013
old-wiz sagde: Jeg troede kun Apple solgte deres egne refurbs; Jeg vidste ikke, at de solgte dem i løs vægt til tredjepartsforhandlere. Jeg ville i hvert fald ikke købe en renovering fra andre end Apple, men så stoler jeg alligevel ikke på tredjepartssælgere som MacMall eller NewEgg. Klik for at udvide...

Ifølge Apple Care-repræsentanten sælger Apple IKKE deres renoveringer. Hun fortalte mig, at Newegg højst sandsynligt får dem fra 3. parts forhandlere/leverandører. Jeg fandt ud af det for et par dage siden.

srsub3

10. april 2013
NYC
  • 10. august 2013
Jeg tror, ​​det er nok til at true med en retssag hos kundeplejen... normalt fungerer disse ting godt... når de ved, de er forkerte, og du fortæller dem, at en advokat er rundt om hjørnet... prøv og se S

hajmand

14. juni 2012
Ann Arbor, MI
  • 11. august 2013
Jeg er ikke sikker på, at jeg ville rode med Neweggs juridiske team...

BrianBaughn

13. februar 2011
Baltimore, Maryland
  • 11. august 2013
Har du tjekket serienummeret på Apples hjemmeside for at se, hvad garantistatussen er? DET

lianlua

13. juni 2008
  • 11. august 2013
Vampire5003 sagde: 'Ingen af ​​de Mac-maskiner, NewEgg sælger, er beskrevet som 'Apple-certificerede' på deres hjemmeside.' Det er ikke sandt. Se skærmbillederne. Klik for at udvide...
Nej, det er stadig sandt. Bortset fra, at en hjemmesidekategorioverskrift i sidste ende alligevel er irrelevant, står der 'Apple Certified Refurbished Products', hvilket er det samme som 'Certified Refurbished Apple Products' og ikke 'Apple-certified Refurbished Products'.

Forvirrende? Måske. Løgn? Nej. Der står ikke, at Apple er den, der udfører certificeringen, og faktisk er der så mange indikationer her, at de ikke er, at du skal være bevidst uvidende for at tro det. Så er der det faktum, at Apples 'certificering' ville være værdiløs i en transaktion, der ikke involverer Apple, selvom det var tilfældet. Men du ville i det mindste have en falsk reklamepåstand på det tidspunkt.

Det er $400 billigere, har ikke i nærheden af ​​den samme garanti, sælges fuldstændigt ikke-refunderbart og sælges ikke af Apple. De burde alle udløse advarselsklokker.

Desuden hævder de, at Apple giver 90 dages garanti på de renoveringer, Newegg sælger (se skærmbillede), men det er ikke sandt. Klik for at udvide...
Igen, ingen steder står der Æble giver 90 dages garanti, og faktisk nævner garanti popover eksplicit, at tredjeparter tilbyder garantibeskyttelse.

Du købte en brugt computer, der viste sig at være en citron. De tilbyder at erstatte det. Bare gør det og kom videre. Læren her er, at det at projicere dine antagelser på en aftale, der ser for godt ud til at være sandt, kan føre til unødvendig hovedpine, og at Neweggs kundeservice ikke er så fantastisk.
Hver gang jeg sidder fast, betaler jeg omkring $20-$30 i returfragt og underskriftskrævede gebyrer. Klik for at udvide...
For at være retfærdig er det standardpraksis med garantiudskiftninger. Hver side betaler for deres egne forsendelsesomkostninger. Det er derfor, de fleste garantier på mange produkter er ubrugelige - det er i sidste ende nemmere at erstatte dem end at bruge garantien.
srsub3 sagde: Jeg tror, ​​det er nok til at true med en retssag hos kundeplejen... normalt fungerer disse ting godt... når de ved, de er forkerte, og du fortæller dem, at en advokat er rundt om hjørnet... prøv og se Klik for at udvide...
Ingen advokat vil tage sig af dette. Dette er en simpel 'vred kunde fortryder at købe den falske handel' sag. Det står klart, at det er et køb, der ikke kan refunderes, og det er det, han virkelig er vred over.

Bueskydende

Original plakat
12. december 2010
Texas
  • 12. august 2013
lianlua sagde: Nej, det er stadig sandt. Bortset fra, at en hjemmesidekategorioverskrift i sidste ende alligevel er irrelevant, står der 'Apple Certified Refurbished Products', hvilket er det samme som 'Certified Refurbished Apple Products' og ikke 'Apple-certified Refurbished Products'.

Forvirrende? Måske. Løgn? Nej. Der står ikke, at Apple er den, der udfører certificeringen, og faktisk er der så mange indikationer her, at de ikke er, at du skal være bevidst uvidende for at tro det. Så er der det faktum, at Apples 'certificering' ville være værdiløs i en transaktion, der ikke involverer Apple, selvom det var tilfældet. Men du ville i det mindste have en falsk reklamepåstand på det tidspunkt.

Det er $400 billigere, har ikke i nærheden af ​​den samme garanti, sælges fuldstændigt ikke-refunderbart og sælges ikke af Apple. De burde alle udløse advarselsklokker.



Du købte en brugt computer, der viste sig at være en citron. De tilbyder at erstatte det. Bare gør det og kom videre. Læren her er, at det at projicere dine antagelser på en aftale, der ser for godt ud til at være sandt, kan føre til unødvendig hovedpine, og at Neweggs kundeservice ikke er så fantastisk.

For at være retfærdig er det standardpraksis med garantiudskiftninger. Hver side betaler for deres egne forsendelsesomkostninger. Det er derfor, de fleste garantier på mange produkter er ubrugelige - det er i sidste ende nemmere at erstatte dem end at bruge garantien.

Ingen advokat vil tage sig af dette. Dette er en simpel 'vred kunde fortryder at købe den falske handel' sag. Det står klart, at det er et køb, der ikke kan refunderes, og det er det, han virkelig er vred over. Klik for at udvide...

Jeg skulle betale forsendelse for at få MBP'en til min dør, og jeg tror, ​​det er BS, at jeg skal betale forsendelse igen, når dette er deres fejl. Jeg sagde ikke 'giv mig en citron'.

OPDATERING: Jeg tog telefonen med Neweggs Returafdelingsrepræsentant, hun sagde tre eller deromkring ting, der var vigtige.

1. Newegg tester IKKE NOGET renoveret produkt før salg, sælgeren sender refurb til Newegg, Newegg sælger og sender derefter.

2. Hvis varen er defekt, skal DU/KØBEREN ringe til Newegg og fortælle repræsentanten, hvis du ønsker, at Newegg skal dække udgifterne til RMA. Derefter vil en Newegg-medarbejder teste i huset, om den er defekt, og derefter kontakte leverandøren for udskiftning.

3. Det tager 7-10 dage efter modtagelse af varen retur at sende.


Det handler om det. Jeg vender tilbage for udskiftning, og jeg opdaterer tråden, når erstatningen kommer ind, hvilket vil være omkring 2-3 uger fra nu.

johnnnw

7. februar 2013
  • 12. august 2013
Jeg elsker Newegg, men jeg ville heller aldrig købe åben box/refurb ting.

b06tmm

23. juli 2009
Syd Louisiana
  • 12. august 2013
Jeg er ked af dit dilemma, men jeg ville ikke købe nogen renoveret Apple-vare fra andre end Apple. DET

lianlua

13. juni 2008
  • 12. august 2013
Vampire5003 sagde: Jeg skulle betale forsendelse for at få MBP'en til min dør, og jeg tror, ​​det er BS, at jeg skal betale forsendelse igen, når dette er deres fejl. Jeg sagde ikke 'giv mig en citron'. Klik for at udvide...
Forsendelse koster penge uanset årsagen. Forhandlere vil ofte (men langt fra altid) dække erstatningsfragtomkostninger på grund af deres fejl for refunderbare produkter, men sjældent ud over det.

Det er forskellen mellem en returnering/ombytning og en garantireparation. I dette tilfælde er du afhængig af tredjepartsleverandørens garanti for udskiftning af et ikke-refunderbart produkt, der er defekt på grund af ingen fejl fra Newegg, og som med næsten alle produktgarantier, betaler hver part sine egne forsendelsesomkostninger. Du betaler for at sende det til dem, de betaler for at sende det reparerede eller udskiftede til dig.

At købe brugt kan være en stor omkostningsbesparelse, men det kan også være en stor hovedpine, og det er en af ​​grundene. S

svinge147

12. januar 2013
  • 12. august 2013
lianlua sagde: Bortset fra, at en hjemmesidekategorioverskrift i sidste ende alligevel er irrelevant, står der 'Apple Certified Refurbished Products', hvilket er det samme som 'Certified Refurbished Apple Products' og ikke 'Apple-certified Refurbished Products'.

Forvirrende? Måske. Løgn? Ingen. Klik for at udvide...

Jeg er uenig i denne kommentar. 'Apple Certified Refurbished Products' er ligefrem uærlig, almindelig og enkel. Der er ingen måde, du kan læse det og ikke antage, at de sælger Apple-certificeret renoveret produkt (ja, jeg gentog bare ordret, hvad der stod på hjemmesiden, fordi der ikke er plads til fejlfortolkning der).

Spil med ordrækkefølgen, alt hvad du vil, 'Apple Certified Refurbished Products' er meget mere end 'forvirrende', det er lige så tæt, du kan komme på en direkte løgn, som du overhovedet kan komme. Det er helt sikkert uærligt og helt forkert af dem at sætte det der. Sidst redigeret: 12. august 2013