Fora

iPad 2019 iPad Air-skærmen er mindre responsiv ved opladning

V

dele

Original plakat
28. februar 2008
  • 10. december 2019
Jeg har et mærkeligt problem med min ipad, når den er tilsluttet og opladning af skærmen er meget mindre responsiv. uanset om det er at klikke på et link eller skrive på tastaturet, kræver det ofte flere gentagne tryk. Det er svært at skrive, fordi det går glip af bogstaver, som jeg skal bakke og rette. Hvis jeg trækker stikket ud, lås skærmen og lås den op, alt er i orden. Da jeg første gang opgraderede til ios13, så det ud til at blive bedre, men er gradvist vendt tilbage med efterfølgende opdateringer. Jeg har skiftet ladekabler med stor lettelse, og det ser ud til at ske på enhver oplader. Nogle ideer til, hvad der sker, og andre løsningsidéer end at tage det ind?

Automatisk Apple

Suspenderet
28. november 2018


Massachusetts
  • 10. december 2019
verdee sagde: Jeg har et mærkeligt problem med min ipad, når den er tilsluttet og opladning af skærmen er meget mindre responsiv. uanset om det er at klikke på et link eller skrive på tastaturet, kræver det ofte flere gentagne tryk. Det er svært at skrive, fordi det går glip af bogstaver, som jeg skal bakke og rette. Hvis jeg trækker stikket ud, lås skærmen og lås den op, alt er i orden. Da jeg første gang opgraderede til ios13, så det ud til at blive bedre, men er gradvist vendt tilbage med efterfølgende opdateringer. Jeg har skiftet ladekabler med stor lettelse, og det ser ud til at ske på enhver oplader. Nogle ideer til, hvad der sker, og andre løsningsidéer end at tage det ind?
Hvilken version af iPadOS 13 er din iPad Air 3 på? V

dele

Original plakat
28. februar 2008
  • 10. december 2019
13.2.3 V

dele

Original plakat
28. februar 2008
  • 10. december 2019
Opdaterede det i dag, ingen ændring

808 trommer

28. december 2017
  • 10. december 2019
verdee sagde: Jeg har et mærkeligt problem med min ipad, når den er tilsluttet og opladning af skærmen er meget mindre responsiv. uanset om det er at klikke på et link eller skrive på tastaturet, kræver det ofte flere gentagne tryk. Det er svært at skrive, fordi det går glip af bogstaver, som jeg skal bakke og rette. Hvis jeg trækker den ud, lås skærmen og lås den op, alt er i orden. Da jeg første gang opgraderede til ios13, så det ud til at blive bedre, men er gradvist vendt tilbage med efterfølgende opdateringer. Jeg har skiftet ladekabler med stor lettelse, og det ser ud til at ske på enhver oplader. Nogle ideer om, hvad der sker, og andre løsningsidéer end at tage det ind?
Dårlig oplader eller dårlig elektrisk installation V

dele

Original plakat
28. februar 2008
  • 10. december 2019
808drums sagde: Dårlig oplader eller dårlig elektrisk installation

sker på enhver oplader eller opladningssted

Freakonomics101

6. november 2014
  • 11. december 2019
Havde dette problem med min iPhone X, da jeg havde den. Displayet skulle udskiftes. D

DragonX

23. april 2013
  • 11. december 2019
Du står sandsynligvis over for en hardwarefejl på iPad-berøringsskærmen. Det er en ganske velkendt sygdom, der påvirker alle moderne iPads. Det starter normalt med en skærm, der ikke reagerer, mens den oplades, og så fortsætter den, når din skærm ikke reagerer i et stykke tid, uanset om du oplader den eller ej (slå op på 'iPad-svarende skærm' på internettet).

Opstår normalt efter 3-12 måneders brug.

Hvis det er sådan, så pas på. Det sker for alle moderne iPads, og Apple nægter enhver erstatning, hvis du er uden for garantien. Hvis du stadig er inden for garantivinduet, anbefaler jeg dig at udskifte din iPad med Apple OG lave den omfattende test af den nye iPad, som du lige har modtaget. Folk her rapporterede problemer med 2., 3. og så videre udskiftninger. Desværre er det moderne Apple.
Reaktioner:NewWaveGuy og kazmac

Automatisk Apple

Suspenderet
28. november 2018
Massachusetts
  • 11. december 2019
Du skal ikke bekymre dig om det. Bare tag det til Apple Store, før du hopper til nogen konklusioner.
Reaktioner:808 trommer

808 trommer

28. december 2017
  • 11. december 2019
verdee sagde: sker på enhver oplader eller opladningssted

Prøv at skifte kablet eller oplade med en powerbank og se om problemet fortsætter.

ulfertg

18. januar 2016
  • 14. december 2019
DragonX sagde: Du står sandsynligvis over for en hardwarefejl på iPad-berøringsskærmen. Det er en ganske velkendt sygdom, der påvirker alle moderne iPads. Det starter normalt med en skærm, der ikke reagerer, mens den oplades, og så fortsætter den, når din skærm ikke reagerer i et stykke tid, uanset om du oplader den eller ej (slå op på 'iPad-svarende skærm' på internettet).

Opstår normalt efter 3-12 måneders brug.

Det er præcis, hvad der skete med mine sidste tre iPads.
Jeg var nødt til at gå flere gange til genial bar i hvert tilfælde (jeg skulle gendanne softwaren først, så skulle jeg vise dem det igen, så skulle jeg hente erstatningen en uge senere).
De har aldrig indrømmet, at dette er en meget almindelig fejl, selv når en anden kunde havde det samme problem med sin iPad, sad sammen med mig ved det samme bord i den geniale bar.
Hvis du har dette problem, kan det hjælpe at optage det på video og vise det i genial bar. Glem ikke at lave en gendannelse af iOS, før du går, ellers kan de afvise dig første gang, og du bliver nødt til at dukke op en anden gang.
Meget frustrerende.
Reaktioner:NewWaveGuy, kazmac og DragonX P

Puonti

14. april 2011
  • 15. december 2019
verdee sagde: Nogle ideer om, hvad der sker, og andre løsningsidéer end at tage det ind?

Stil iPad'en på et bord, mens den oplades. Rør ved dens metalramme med en enkelt finger på din hånd, mens du betjener skærmen med en enkelt finger på din dominerende hånd.

Er skærmen mere responsiv? DET

levander

21. juli 2011
  • 17. december 2019
Nogen burde virkelig lave en liste over disse kendte problemer, som Apple ikke adresserer.

1.) Det ville afkrydse Apple og udsætte pres på Apple for at tage fat på dem. Kunne du forestille dig, at nogen går ind i en Apple Store og får at vide den samme linje af BS. Og forbrugeren, der svarer og siger, jeg fandt denne liste på macrumors.com (eller hvor det nu har et anstændigt navn), og det er mærkeligt, at jeg har præcis det samme problem, som de siger er almindeligt?

2.) Færre af disse indlæg slynges over hele brættet. Men afhængigt af dette websteds filosofi, kan flere indlæg, selvom de er overflødige, være bedre for dem, fordi det er mere indhold.
Reaktioner:NewWaveGuy, kazmac, AutomaticApple og 2 andre

kazmac

24. april 2010
Ethvert sted, men her eller der....
  • 25. december 2019
Ja, det er ikke overraskende, at min Air 3 dukker op med ufølsomhed. Knap to måneder efter.

?

Jeg optog det dog i morges.

På dette tidspunkt tror jeg, at lære at tegne traditionelt er mit bedste bud. Hver iPad, jeg har købt og returneret osv. siden 2017 (Uanset hvilken model), er kommet frem til dette.

Det er latterligt, og det er min tro på Apple også.
Reaktioner:NewWaveGuy DET

levander

21. juli 2011
  • 25. december 2019
kazmac sagde: Ja, det er ikke overraskende, at min Air 3 dukker op med ufølsomhed ved berøring. Knap to måneder efter.

?

Jeg optog det dog i morges.

På dette tidspunkt tror jeg, at lære at tegne traditionelt er mit bedste bud. Hver iPad, jeg har købt og returneret osv. siden 2017 (Uanset hvilken model), er kommet frem til dette.

Det er latterligt, og det er min tro på Apple også.

to måneder er for sent at returnere det?

Det er stadig under garanti.

Vil du ringe til Apple Support? Fortæl os, hvad de siger?

kazmac

24. april 2010
Ethvert sted, men her eller der....
  • 25. december 2019
levander sagde: to måneder er for sent at returnere det?

Det er stadig under garanti.

Vil du ringe til Apple Support? Fortæl os, hvad de siger?


Jeg vil prøve at returnere den i morgen tidlig, jeg har andre varer, der går tilbage, som jeg også købte for nylig.

Det er alt, hvad jeg har brug for, med det virkelige liv, der slår hårdt ned på mig.

Hvis jeg vender tilbage, skriver jeg. Apple-support over telefonen vil ikke gøre noget.

kazmac

24. april 2010
Ethvert sted, men her eller der....
  • 26. december 2019
Apple Support ville ikke acceptere returneringen for refusion, selv med den eneste videoudveksling, men manageren i butikken lod mig returnere for refusion, en anden legitim grund: gigten i mine håndled blussede op, når jeg brugte iPad.

Det afhænger vel af butikschefen og bare være rigtig sød. Sørg for at have en video af det.

Hvad mig angår, er jeg ude. Dumt, at jeg har prøvet 10 gange med iPads siden 2017, men så er det.

Jeg ønsker alle held og lykke med deres tilbagevenden og deres iPads.
Reaktioner:NewWaveGuy og DragonX DET

levander

21. juli 2011
  • 26. december 2019
@kazmac - Tak for opdateringen. Det, lederen gjorde, var godt for dig, og jeg er glad for, at han tog sig af dig. Men jeg tænker, at det er dårligt for brugerbasen som helhed. Fordi det lyder som om, at lederen var omhyggelig med ikke at behandle et afkast baseret på, hvad der er et almindeligt problem, mange mennesker skal forholde sig til.

Det er som om lederen fandt en måde at gøre kunden foran ham glad uden at forstyrre sine supervisorer over ham?

Hvilket ville være fint. Bortset fra, at hans vejledere indtager en holdning, som ikke er fair over for kunderne som helhed.

Og kazmac, jeg er enig i din beslutning om bare at gå med blyant og papir. Jeg prøver ikke at adoptere teknologi, før den er mainstream og bevist. Og tilsyneladende kan disse iPads bare ikke håndtere, hvordan du bruger dem. Papir føles alligevel bedre at skrive på end en iPad. Selv Tim Cook ville erkende det.

kazmac

24. april 2010
Ethvert sted, men her eller der....
  • 26. december 2019
levander sagde: @kazmac - Tak for opdateringen. Det, lederen gjorde, var godt for dig, og jeg er glad for, at han tog sig af dig. Men jeg tænker, at det er dårligt for brugerbasen som helhed. Fordi det lyder som om, at lederen var omhyggelig med ikke at behandle et afkast baseret på, hvad der er et almindeligt problem, mange mennesker skal forholde sig til.

Det er som om lederen fandt en måde at gøre kunden foran ham glad uden at forstyrre sine supervisorer over ham?

Hvilket ville være fint. Bortset fra, at hans vejledere indtager en holdning, som ikke er fair over for kunderne som helhed.

Og kazmac, jeg er enig i din beslutning om bare at gå med blyant og papir. Jeg prøver ikke at adoptere teknologi, før den er mainstream og bevist. Og tilsyneladende kan disse iPads bare ikke håndtere, hvordan du bruger dem. Papir føles alligevel bedre at skrive på end en iPad. Selv Tim Cook ville erkende det.
Åh, det forstår jeg fuldstændig, og jeg er 100 % enig i, at manageren ikke tager fat på den store fejl ved iPads fra 2017 og frem.

De har absolut brug for at løse dette problem med ufølsomhed (og det burde de have med gen 3 iPad Pro), men jeg tror stadig, at varme genereret fra A-chippen og opladning begge er syndere, da hver eneste iPad, jeg forsøgte at eje, blev latterligt hot (downloade film på WiFi, tegne i Procreate eller multitasking), og så startede touchskærmens ufølsomhed. Varme uden ordentlige udluftninger, meget tyndt chassis og limning af berøringskomponenterne er ikke en god ting.

Byggekvaliteten af ​​iPads og andre problemer har forsuret mig på Apple, som stinker, fordi jeg elskede at bruge Mac'er til at skabe. Jeg stoler ikke på at købe en Mac fra dem nu i betragtning af iDevices engangskarakter. Det er trist, at jeg ikke kan bruge nogen iPad til at tegne, da kunsten har været så sjov og terapeutisk for mig. At skulle afslutte Procreate midt i en tegning, parre og fjerne parringen af ​​blyanten og genstarte iPad'en er ikke en løsning.

Jeg håber virkelig, at Apple vågner op og løser problemet med ufølsomhed ved berøring, men jeg har en fornemmelse af, at de ikke vil gøre dette, før Wall Street Journal og/eller gruppesøgsmål om det tvinger dem til det.

Jeg håber, at alle i disse tråde får en fungerende iPad, der ikke vil udvikle disse problemer igen, men ærligt talt, det er en drøm på nuværende tidspunkt.

Held og lykke til dig og alle andre, der har problemer. Jeg ville ønske, jeg havde bedre nyheder om dette emne. Jeg har bestilt mere traditionelle kunstforsyninger og vil komme i gang med den Nature Journaling-time denne weekend.
Reaktioner:AutomaticApple, DragonX, NewWaveGuy og 1 anden person

Automatisk Apple

Suspenderet
28. november 2018
Massachusetts
  • 27. december 2019
levander sagde: aper føles alligevel bedre at skrive på end en iPad.
Du bør oprette en tråd for det punkt alene. Det ville være interessant at se, hvordan det ville udvikle sig...?
Reaktioner:NewWaveGuy DET

levander

21. juli 2011
  • 27. december 2019
AutomaticApple sagde: Du bør oprette en tråd for det punkt alene. Det ville være interessant at se, hvordan det ville udvikle sig...?

Jeg troede det var givet? Jeg har kun prøvet at skrive på en iPad med en tredjeparts stylus lige før Apple Pencil kom ud. Men som det føltes at gnide denne gummiagtige spids dækket med noget sløret materiale hen over glas, var jeg ligesom wow, det bliver aldrig som papir! Og så har jeg kun hørt kommentarer hist og her siden.

Jeg er sikker på, at Apple har forbedret oplevelsen med al den forskning, de laver, og med den ekstra tid, siden jeg har prøvet det. Men er de nået til det punkt, hvor nogle mennesker foretrækker det frem for papir?

Det ville være den første, jeg har hørt om det, hvis det er tilfældet.

Automatisk Apple

Suspenderet
28. november 2018
Massachusetts
  • 28. december 2019
levander sagde: Jeg troede det var givet? Jeg har kun prøvet at skrive på en iPad med en tredjeparts stylus lige før Apple Pencil kom ud. Men som det føltes at gnide denne gummiagtige spids dækket med noget sløret materiale hen over glas, var jeg ligesom wow, det bliver aldrig som papir! Og så har jeg kun hørt kommentarer hist og her siden.

Jeg er sikker på, at Apple har forbedret oplevelsen med al den forskning, de laver, og med den ekstra tid, siden jeg har prøvet det. Men er de nået til det punkt, hvor nogle mennesker foretrækker det frem for papir?

Det ville være det første jeg har hørt om det, hvis det er tilfældet.
Der er nogle skærmbeskyttere derude, der efterligner papir.
paperlike.com

Papiragtig, skærmbeskytteren til iPad: skriv og tegn som på papir

Paperlike er den første skærmbeskytter, der får skrivning og tegning på iPad til at føles som på papir. Endelig har plastikken på glas, der glider rundt, en nem løsning: Din iPad, Apple Pencil og Paperlike - lavet til hinanden. Gratis forsendelse, 1000-vis af glade kunder og 4,5 stjerner... paperlike.com D

DragonX

23. april 2013
  • 30. december 2019
AutomaticApple sagde: Der er nogle skærmbeskyttere derude, der efterligner papir.
paperlike.com

Papiragtig, skærmbeskytteren til iPad: skriv og tegn som på papir

Paperlike er den første skærmbeskytter, der får skrivning og tegning på iPad til at føles som på papir. Endelig har plastikken på glas, der glider rundt, en nem løsning: Din iPad, Apple Pencil og Paperlike - lavet til hinanden. Gratis forsendelse, 1000-vis af glade kunder og 4,5 stjerner... paperlike.com

Ironisk nok gør skærmbeskyttere skærmen meget mindre responsiv https://discussions.apple.com/thread/250226155

Så det 'indbyggede' hardwareproblem med en berøringsskærm, der ikke reagerer, bliver endnu værre. iPad er ved at blive et sandt katastrofeprodukt for Apple.

Automatisk Apple

Suspenderet
28. november 2018
Massachusetts
  • 31. december 2019
DragonX sagde: Ironisk nok gør skærmbeskyttere skærmen meget mindre responsiv https://discussions.apple.com/thread/250226155

Så det 'indbyggede' hardwareproblem med en berøringsskærm, der ikke reagerer, bliver endnu værre. iPad er ved at blive et sandt katastrofeprodukt for Apple.
Jeg kan ikke tage dig seriøst længere. D

DragonX

23. april 2013
  • 31. december 2019
AutomaticApple sagde: Jeg kan ikke tage dig seriøst længere.

Ja, hele situationen er latterlig.
1. iPad kan stoppe med at reagere på berøring efter et stykke tid, går i princippet i stykker
2. Apple afviser, at problemet eksisterer, fordi de ikke ønsker at tabe penge.
3. Afvisningen er på virksomhedsniveau, deres reparationshardware-værktøj registrerer det ikke. Når det skal repareres, bliver det ikke repareret.
4. Forbrugere får ødelagte produkter tilbage, og det bliver værre, fordi flere og flere mennesker dumper deres ikke-fungerende hardware
5. Tilføj et skærmbeskyttelsesproblem (48 siders diskussion, du kan også google det), på samme måde afvist af Apple

Her får du en latterlig loop, der genererer flere og flere ødelagte iPads, som aldrig bliver repareret og kommer tilbage til kunderne igen og igen.
Reaktioner:kazmac